vineri, 8 iunie 2012

London Session

Draga Vizitatorule,
Am avut ocazia sa particip recent la o sesiune de 5ici zile intr un loc renumit pentru frizeri si coafori deopotriva:
Academia Toni&Guy din Londra. Eu si cativa rusi, americani si irlandezi.Cred ca undeva cam la 15
persoane.
Vreau sa stii ca demult imi doream asa un contact cu cei care dau tonul, din capitala modei. L am avut pentru destul timp cat sa realizez asa un soi de afinitate comuna pentru frumusetea neingradita. Oamenii aceia - si aici ma refer la cei mai buni stilisti de par care au deja traditie in sustinerea evenimentelor de rangul LondonFashionWeek - fac ca cele mai complicate aranjamente sa para floare la ureche. Si cu asa o naturalete ca ti vine sa te apuci pe loc de impletit/stilizat/colorat/tuns.
Mi a placut si am realizat ca avem in comun ceva ce nu poate dobandit usor si anume gustul pentru miscare, forme fluide, textura ravasita.
M au surprins cu simplitatea, deschiderea, si comunicarea eficienta Cos Sakkas si Richard Mannah (British Hairdresser of the Year ).
Pe de alta parte Londra, locul caruia mai bine i-ar spune turnu`Babel, m-a coplesit si sufocat in acelasi timp.
Norocul meu au fost parcurile si Tamisa, un loc bun de refugiu din calea smogului si agitatiei.
Nu mentionez aici birturile cu savuroase sortimente de Ale, ca poate Iti fac pofta si iei avionul maine.
 we are there yet, would you?

Niciun comentariu: